10. juli 2024

Kære medlemmer
Sommeren er i gang og jeg håber I nyder den.
Jeg/vi vil takke alle for de indsendte svar på PLL, hvoraf de fleste var carrier. Bestyrelsen arbejder videre med et arkiv til de testede hunde.
Iflg. Rasmus Reisner Hansen indlæg i JR-NYT 162, fik vi i bestyrelsen ikke mulighed for at svare i samme blad. Men vi har aftalt møde med Rasmus i starten af juli med samtlige i bestyrelsen.
Bestyrelsen er nu i gang med at planlægge National 2024 og fejre klubbens 40 års jubilæum. Planen kan I se i denne JR-NYT udgave.
Vi har modtaget nogle stambøger fra JRTC Of Denmark, som vi nu har godkendt til udstilling.
Klubben har brug for at flere møder op til vore stævner, da økonomien ikke ser for god ud. Jeg har som ny formand selvfølgelig kigget nogle år tilbage i økonomien og kan se mange faktorer spille ind
i klubbens økonomi. Vi i bestyrelsen har lavet nogle besparelser siden GF i marts.
Det er ikke noget vi skal gå ind i med mikroskopiske øjne men der skal tænkes nye tanker. Jeg vil gerne opfordre vore medlemmer til at se i forrige JR-NYT omkring budget 2024. Kom gerne med
ideer og forslag til næste GF i 2025. Årets resultat de sidste 4 år:
2020: -6069 2021: -23.663 2022: -41.644 2023: -16855

Formand Pernilla Lilja

10. april 2024:

Kære alle medlemmer. Det er kommet til viden, at det findes stambogsførte hunde i DJRTK med sygdommen PLL [Primær Linse Luxation]. Det er en frygtelig sygdom og vi har brug for at se hvor mange hunde der er testet. Det er meget vigtigt at vi bruger testede dyr i avlen. Vi har endnu ikke nogen avlsrestriktioner. Jeg vil gerne at i der har testet jeres hunde sender svaret til mig på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Spørgsmål og tvivl? Send en mail til mig.

Kh Pernilla Lilja