Webredaktørens bemærkninger

30. juli 2023

JRNyt 159 lagt op. Indbydelse og tilmelding til National

5. juli 2023

Så er det muligt at få salgsannoncer for hvalpe på hjemmesiden

30. maj 2023

Opdatering af retningslinjer for championater og oversigt over allerede opnåede championater. Desuden nye takster for deltagelse i stævner.

27. april 2023

Efter generalforsamlingen 1. april er opdateret med ny bestyrelse og også med ny kasserer. Tidligere års udgaver af JRNyt er ved at blive lagt ind.

22. februar 2023

T3 logo fjernet fra footeren (så skal jeg bare finde ud af at styre footerens indhold i øvrigt) og Guidelines for Affiliation tilføjet på både dansk og engelsk).

13. februar 2023

Hjemmesiden er blevet opdateret på flere punkter. Tidligere års stævneresultater er ved at blive lagt ind. Stambogspriser er ændret, som besluttet af bestyrelsen. Stavefejl og brudte links er blevet rettet (næppe dem alle).

1. januar 2023

Der er sket løbende opdateringer og udvidelser - en del funktionalitet mangler stadig.

29. november 2022

Det lykkedes - med et par fejl - at få den nye hjemmeside til at fungere. Så nu er hovedparten af indholdet nogenlunde på plads, dvs. der mangler opretning af links, en del artikler og der mangler illustrationer. Derefter skal layoutet tilpasses DJRTK.

26. november 2022

Hermed præsenterer vi begyndelsen til klubbens nye hjemmeside.

Der er blevet behov for en ny udgave af klubbens hjemmeside. Dette skyldes ikke mindst opdateringer hos vores leverandør, der medfører at vores nuværende skabelonssystem ikke kan fungere fra den 28. november. Da leverandøren af skabelonsystemet ophørte med sine aktiviteter i 2021, har det ikke været muligt at få de fornødne tilpasninger.

Da Joomla - som vores hjemmesideprogram hedder - samtidig går en hovedversion op (fra 3.xx til 4) inden for et år, blev valget at redsigne hjemmesiden fra bunden - efter kig på andre hjemmesideprogrammer blev mit valg at blive ved Joomla.

Den gamle hjemmeside har været i drift siden 2011 med program- og skabelonopdateringer, men uden væsentlige ændringer af designet.

I den kommende tid vil I således kunne opleve en hjemmeside, der ser noget anderledes ud og hvor vi tilstræber forenkling og et nutidigt udtryk.

Der vil være perioder hvor udseendet - som nu - ikke er helt på plads og hvor links ikke virker.

Bestræbelsen er at de vigtigste informationer om bestyrelse, stambogsføring mv. kan findes fra starten.